Direktlänk till inlägg 19 juli 2013

Psoriasispsykbryt

Av psoriasisliv - 19 juli 2013 16:04

Nu har jag fått skrik- panik....från att ha haft psoriasis bara på knän, armbågar och i leder har den nu spritt sig till hårbotten, hela benen, armar, rumpa, snippa, bröst och rygg. Tacka gudarna för att jag ännu är skonad från ansiktet. Har precis bokat tid till läkare för annan behandling än daivobet...hoppas hoppas! Den tar typ 30 minuter två gånger om dagen att smörja in sig med... Sen så har jag fettfläckar på bilisten, soffa, sängkläder, vanliga kläder och you namn it. Hade en polare som ville ha ersättning för att han kramade mig och fick fettfläckar på kläderna som inte går bort.Känner mig sjukt äcklig och jag är så jävla glad att jag redan träffat mannen i mitt liv. Hade aldrig orkat med att visa mig naken inför någon ny och försöka känna mig attraktiv.Känner dock en stor ångest inför att vara naken med min man då psoriasisen spridit sig till rumpa, bröst och snippa. Mår så jävla dåligt och imorgon ska vi tydligen till stranden hela dagen. Vill verkligen inte visa mig på stranden, fast jag vet ju att psoriasisen blir bättre av sol och bad, så jag borde ju...Sitter och bölar och vettefan vem man ska prata med. Mina vänner ser inte det som ett problem. De säger att jag e lika vacker och inte har nåt att skämmas för... Jaja.... Så känner inte jag.Jag känner mig äcklig och ful och jävligt äcklig...Folk säger....men du borde smörja dig mer. Du är torr.... Jojo...om det bara hade hjälpt så...Är livrädd för att få sår på kroppen....de blir till psoriasis så fort de halvläker och sedan stannar psoriasisen kvar...Idag var en riktigt dålig dag...får se hur man känner imorgon..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av psoriasisliv - 11 augusti 2013 10:57

Nu har det spritt sig över hela benen. Väntar fortfarande på att hudläkarna ska återkomma med en tid. Hårbotten klias sönder i stort sett var dag. Vet inte om det är fler med psoriasis som känner såhär. Men jag har ju så svårt för att inte pilla på...

Av psoriasisliv - 20 juli 2013 10:04

Igår blev det tre nattdopp. Behöver ju få saltvatten på min äckliga psoriasis och det e helt Great att ta nattdopp. Idag e jag insmord och klar. Tog faktiskt bara 20 minuter idag. Wow. Sen får man ju iofs stå upp så det inte kladdar ner överallt. Nu ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards