Direktlänk till inlägg 11 augusti 2013

Spridning o väntan!

Av psoriasisliv - 11 augusti 2013 10:57

Nu har det spritt sig över hela benen. Väntar fortfarande på att hudläkarna ska återkomma med en tid. Hårbotten klias sönder i stort sett var dag. Vet inte om det är fler med psoriasis som känner såhär. Men jag har ju så svårt för att inte pilla på skiten. Äckligt jag vet! Fick höra av min polare att jag var besatt av min psoriasis. Hmm den är en så stor del av mitt liv så ja, kanske lite! Hoppas nu verkligen att jag kan få tabletter eller skolning istället för dessa jävla salvor som bara kladdar och knappt hjälper.Invärtes har det med blivit värre. Får ondare o ondare i leder och mina oredigs retard vill jag inte riktigt ta då de ska vara hämmande om man vill bli gravid. Nu ska jag ju helst inte bli gravid förrän i november men jag är inte säker på hur länge den verkan håller i.Det här med att skaffa barn, ja många tankar kommer fram. Kommer de med få leva med psoriasis?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av psoriasisliv - 20 juli 2013 10:04

Igår blev det tre nattdopp. Behöver ju få saltvatten på min äckliga psoriasis och det e helt Great att ta nattdopp. Idag e jag insmord och klar. Tog faktiskt bara 20 minuter idag. Wow. Sen får man ju iofs stå upp så det inte kladdar ner överallt. Nu ...

Av psoriasisliv - 19 juli 2013 16:04

Nu har jag fått skrik- panik....från att ha haft psoriasis bara på knän, armbågar och i leder har den nu spritt sig till hårbotten, hela benen, armar, rumpa, snippa, bröst och rygg. Tacka gudarna för att jag ännu är skonad från ansiktet. Har precis b...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards